AVENTURES 2016

Els límits te'ls poses tu!

"Els límits te'ls poses tu"

Rupit - Taradell

20 de Novembre de 2016

A Sant Julià.. Patas arriba!

La Rupit - Taradell és una marxa de resistència amb una distància semblant a una marató de muntanya. Suma un total de 43,5km amb un desnivell acumulat de 2.800m. Es donen sortides des de les 6:00h del matí i l'hora màxima d'arribada és a les 18h, cosa que no ha de preocupar ja que amb un ritme còmode es sol fer amb unes 10h

El recorregut segueix tota l'estona pel GR o PR i les pròpies senyalitzacions de la ruta. Té un total de 6 controls i 8 avituallaments perquè no et falti de res en cap moment. Això et permet anar amb el mínim material i així no haver de carregar amb massa pes.

La ruta la vàrem compartir amb l'Ariadna Prat, l'Albert Pujol i l'Alexandra Solà. Uns companys de luxe amb qui ens vam fer un fart de riure. #asantjuliapatasarriba

Matagalls - Montserrat

17 i 18 de Setembre de 2016

Si ens ho posen fàcil no ho fem!

La Matagalls - Montserrat és una travessa d'ultra-resistència que s'inicia al Nucli del Brull i finalitza al Monestir de Montserrat. Té un total de 81,4km i un desnivell acumulat de 5.670m que s'ha de realitzar amb menys de 24h

El recorregut de la Matagalls - Montserrat segueix el GR 5 i també està marcat amb unes línies verdes i vermelles. No fa falta ni mapa ni trak, està molt ben senyalitzat.

Els companys de ruta de la Mm16 han set la Clàudia Ausió, en Carles Casas i la Ivette Font, uns companys de luxe que vàrem demostrar un gran treball en equip durant tot el transcurs de la prova. Vam tenir moments força crítics però amb el bon rollo i l'energia que transmetíem tot va ser molt més fàcil! #sienshoposenfàcilnohofem

Volta al Cap de Creus

10 i 11 de Setembre de 2016

"Les parets de Cadaqués són blanques i no es taquen"

La "Volta al Cap de Creus" és una ruta de trekking que vaig preparar per resseguir el Parc Natural del Cap de Creus. Segueix el GR11, l'Antic camí del Far del Cap de Creus a Cadaqués i el GR92.

S'inicia al Port de la Selva agafant GR11 fins el Far del Cap de Creus. A partir d'allà s'agafa l'Antic Camí del Far a Cadaqués i a Cadaqués s'agafa el GR92 fins a Roses. Pots retornar al Port de la Selva amb bus, taxi o cotxe d'assistència pròpia.

La ruta la vaig preparar que fos lineal, d'autosuficiència i que es pogués fer amb una o dues etapes. Finalment vàrem decidir de fer-ho amb dues etapes i el company de ruta va ser en Guillem Serrabassa.

La Porta del Cel

Del 26 al 31 de Juliol de 2016

Tenim l'oxitocina a tope nena!

"La Porta del Cel"una ruta circular pel Pirineu Català i Francès, gran part del recorregut passa per l'interior del Parc Natural de l'Alt Pirineu, amb un total de 65km i 11.000m de desnivell acumulat.

Es passa per l'estany més extens de Catalunya, l'estany de Certascan i es fa cim al Pic més alt de Catalunya, La Pica d'Estats 3.146m. A més de tenir la possibilitat de coronar dos altres tres mil, el Montcalm 3.077m (França) i el Verdaguer 3.129m (Catalunya).

En destaca també la llargada i duresa de les etapes, amb desnivells molt sobtats i mantinguts, la climatologia severa, la manca de camins ben traçats, la neu, la dificultat tècnica de progressió, l'alçada del recorregut, etc.

Les companyes de ruta són: la Sandra Puigdomenech i la Berta Roca. #tenimloxitocinaatopenena

ETAPES:

NUTRITION:

HEALTH CARE:

IMAGE:

Padrí de la Solidària Tracks de Guilla (PepinosBTT)